Contact met de helpdesk
Kenniscentrum Europa Decentraal beantwoordt alleen vragen van overheidsorganisaties. Lees meer over de procedure in het helpdeskprotocol. Niet werkzaam voor een (decentrale) overheid? Dan vindt u meer informatie op onze pagina over Europese instanties voor burgers en bedrijven.
De helpdesk van KED is gesloten van 16 december tot 6 januari.
Stel uw vraag online
Wilt u antwoord ontvangen via de mail? Stuur ons dan uw vraag of opmerking via het onderstaande formulier of door een e-mail te sturen naar helpdesk@europadecentraal.nl. U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van onze helpdesk.
Telefonisch uw vraag stellen?
Medewerkers van decentrale overheden kunnen ook bellen met een van onze adviseurs met vragen over Europees recht en beleid. Wij beantwoorden hun vragen over Europese wet- en regelgeving en beleid kosteloos. Om te zorgen dat u zo snel mogelijk met de beste adviseurs kunt spreken, kunt u via het onderstaande formulier een terugbelverzoek indienen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een afspraakbevestiging en wordt binnen twee werkdagen teruggebeld.
Problemen met het formulier?
Stuur uw vraag dan inclusief foutmelding naar helpdesk@europadecentraal.nl.
Privacy
Voor de beantwoording van uw vraag verwerken wij uw persoonsgegevens. U kunt meer lezen over de procedure en over de omgang met persoonsgegevens in het helpdeskprotocol.