Helpdesk

Werkt u bij een gemeente, provincie of waterschap? Of bij de VNG, het IPO, de UvW of een ministerie? Dan kunt u met al uw vragen en opmerkingen over Europese decentrale aangelegenheden terecht bij de helpdesk van Europa decentraal. Wij beantwoorden uw vragen over Europese wet- en regelgeving en beleid kosteloos. Ook het melden van een signaal (een knelpunt in het Europees recht) kunt u doen via het helpdeskformulier. Niet werkzaam voor een (decentrale) overheid? Dan vindt u meer informatie op onze pagina over Europese instanties voor burgers en bedrijven

COVID-19

Vanwege de huidige COVID-19-omstandigheden is het kantoor van Kenniscentrum Europa decentraal gesloten tot 7 april en werken onze medewerkers vanuit huis. Wij vragen u gedurende deze periode zoveel mogelijk contact met ons op te nemen via onderstaand formulier. Mocht u toch telefonisch contact met ons willen hebben, vragen wij om uw begrip dat het bereiken van een specifieke medewerker iets meer tijd in beslag kan nemen dan u normaal gesproken van ons gewend bent.

stel uw vraag online

Stuur ons uw vraag of opmerking via het onderstaande formulier of door een e-mail te sturen naar helpdesk@europadecentraal.nl.  U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van onze helpdesk. Europa decentraal beantwoordt alleen vragen van overheidsorganisaties. Lees meer over de procedure in het helpdeskprotocol.

Vraag of signalering   
Voornaam  
Achternaam  
Telefoonnummer  
E-mail  
Onderwerp  
Vraagomschrijving   
Captcha 
Ik ben op de hoogte wat er met mijn persoonsgegevens gebeurt en ga akkoord met het privacy-beleid
   
TELEFONISCH uw vraag stellen?

Medewerkers van decentrale overheden kunnen ons iedere werkdag bellen met vragen over Europees recht en beleid.

Bel ons op 070 338 1099
(Tussen 09:00 en 12:00 uur)

Problemen met het formulier?

Stuur uw vraag dan inclusief foutmelding naar helpdesk@europadecentraal.nl.