Helpdesk

Werkt u bij een gemeente, provincie of waterschap? Of bij de VNG, het IPO, de UvW of een ministerie? Dan kunt u met al uw vragen en opmerkingen over Europese decentrale aangelegenheden terecht bij de helpdesk van Europa decentraal. Wij beantwoorden uw vragen over Europese wet- en regelgeving en beleid kosteloos. Ook het melden van een signaal (een knelpunt in het Europees recht) kunt u doen via het helpdeskformulier. Niet werkzaam voor een (decentrale) overheid? Dan vindt u meer informatie op onze pagina over Europese instanties voor burgers en bedrijven.

De helpdesk van Europa decentraal is gesloten van 29 juli tot en met 25 augustus. Gedurende deze periode zullen er zowel telefonisch als digitaal geen vragen beantwoord worden. U kunt wel gewoon uw vragen insturen. Vanaf 26 augustus zullen deze dan weer in behandeling worden genomen.

stel uw vraag online

Stuur ons uw vraag of opmerking via het onderstaande formulier.  U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van onze helpdesk. Europa decentraal beantwoordt alleen vragen van overheidsorganisaties. Lees meer over de procedure in het helpdeskprotocol.

Gebruikt u Internet Explorer of Safari? Dan kunt u problemen hebben met het invullen van het helpdeskformulier. Stel uw vraag door een e-mail te sturen naar helpdesk@europadecentraal.nl.

Vraag of signalering   
Voornaam  
Achternaam  
Telefoonnummer  
E-mail  
Onderwerp  
Vraagomschrijving   
Captcha 
Ik ben op de hoogte wat er met mijn persoonsgegevens gebeurt en ga akkoord met het privacy-beleid
   
TELEFONISCH uw vraag stellen?

U kunt ons iedere werkdag bellen met uw vraag over Europees recht en beleid.

Bel ons op 070 338 1099
(Tussen 09:00 en 12:00 uur)

De helpdesk van Europa decentraal is gesloten vanaf 29 juli tot en met 25 augustus. Gedurende deze periode is onze telefonische helpdesk niet bereikbaar. 

Problemen met het formulier?

Stuur uw vraag dan inclusief foutmelding naar helpdesk@europadecentraal.nl.

X