Helpdesk

Werkt u bij een gemeente, provincie of waterschap? Of bij de VNG, het IPO, de UvW of een ministerie? Dan kunt u met al uw vragen en opmerkingen over Europese decentrale aangelegenheden terecht bij de helpdesk van Europa decentraal. Wij beantwoorden uw vragen over Europese wet- en regelgeving en beleid kosteloos. Ook het melden van een signaal (een knelpunt in het Europees recht) kunt u doen via het helpdeskformulier. Niet werkzaam voor een (decentrale) overheid? Dan vindt u meer informatie op onze pagina over Europese instanties voor burgers en bedrijven.  

COVID-19

Vanwege de huidige COVID-19-omstandigheden werken onze medewerkers tot 1 september zoveel mogelijk vanuit huis. Wij vragen u gedurende deze periode zoveel mogelijk contact met ons op te nemen via email: helpdesk@europadecentraal.nl. Mocht u toch telefonisch contact met ons willen hebben, vragen wij om uw begrip dat het bereiken van een specifieke medewerker iets meer tijd in beslag kan nemen dan u normaal gesproken van ons gewend bent.

Op woensdag 20 oktober is het onderstaand formulier tijdelijk buiten werking wegens werkzaamheden. De email werkt wel als normaal.

stel uw vraag online

Stuur ons uw vraag of opmerking via het onderstaande formulier of door een e-mail te sturen naar helpdesk@europadecentraal.nl.  U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van onze helpdesk. Europa decentraal beantwoordt alleen vragen van overheidsorganisaties. Lees meer over de procedure in het helpdeskprotocol.

Vraag of signalering   
Voornaam  
Achternaam  
Telefoonnummer  
E-mail  
Onderwerp  
Vraagomschrijving   
Captcha 
Ik ben op de hoogte wat er met mijn persoonsgegevens gebeurt en ga akkoord met het privacy-beleid
   
TELEFONISCH uw vraag stellen?

Medewerkers van decentrale overheden kunnen ons iedere werkdag bellen met vragen over Europees recht en beleid.

Bel ons op 070 338 1099
(Tussen 09:00 en 12:00 uur)

Problemen met het formulier?

Stuur uw vraag dan inclusief foutmelding naar helpdesk@europadecentraal.nl.